rahmetli kıvırcık ali şarkısı koray avcıda guzel soylemiş
cok guzel şarkı dinleyince beni benden alıyor
yanımda sen olmayınca ne tadım ne tuzum olmuyor be gulumm
kıvırcık ali de guzel soluyordu
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.
haydar alp
rahmetli kıvırcık ali şarkısı koray avcıda guzel soylemiş
sinem
cok guzel şarkı dinleyince beni benden alıyor
mehmet
yanımda sen olmayınca ne tadım ne tuzum olmuyor be gulumm
Daniel
kıvırcık ali de guzel soluyordu